CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, May 7, 2011

Otak dan badan keletihan

letih nye badan aku hari nie........skarang dh kul 12 lebih.....masa untuk tido...tapi mase nak tido tdi aku teringat nak update blog nie....aku update blog nie pn sebab aku nak citer ape yang aku lalui hari nie,perit getir kehidupan....ceh..!ari nie ari sabtu,sepatot nye time cuti nie aku rehat jep kt umah,tapi pepagi bute lagi dh bangun untuk keje...biase la cari duit cikit nak bayar moto,nak mintak duit kt mak ayah nak bayar moto segan plak,jdi terpakse la cari duit sendiri wat bayar moto...keje yang aku buat tadi keje kontrek jew pon tpi gaji ok la..die bagi aku rm50 satu hari sabtu dan ahad jew,aku wat keje pasang pagar sekitar ladang sawit dato rashid,keje ngan member jew,tapi...!subahanallah...panas giler r...separuh nyawa dh aku tdi,rase nak nangis jew...tpi memikir kn nak bayar moto aku kuat kn smangat,dh la buat keje tadi aku xmakan pagi,ketor pale lutut,wat keje berat pas tu tak makan pagi...dah la malam tu aku tido kul 2pagi..ngan xcukup tido nye ngan xmakan paginye,tros wat keje berat,memang rase nak pengsan lah....hari nie aku rase memang panas die laiin macam cikit r....dasyat..xpenah lg aku rase panas sampai mcm nie..tu la salah satu ujian aku terima,aku redho jew la..skarang nie aku dh xde sape2 lg nak kongsi cerita suke duka aku,ade awek,awek pn lari..hemm dh nasib badan,skarang yg aku mampu hanye simpan pic die jew la..(pic yang sebelah kiri tu)bukak jew blog mesti tengok jew pic tu...xpe la,biar dh putus skali pn aku xkn padam pic tu,tu jew kenangan aku ngan die..selagi aku maseh idop,aku xkn padam die dari hati aku...biar ade bini skali pn...adusss....mate dh ngantuk dh,esok keje lg,sampai sini dulu r update untuk hari nie....tata all....


P/s:sori r lau ade salah ejaan..keypad fon aku kecik sangat,tangan aku besor...sbb tu taip meraban cikit..hahahahah

0 comments:

Post a Comment