CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, July 1, 2011

assalamualaikum....lama xupdate blog...maklum la sibuk sikit...syukur alhamdulilah akhirnye tamat jugak latihan di Giat Mara...semalam ade wat majlis graduasi dan penyampaian sijil...selama 6bulan aku wat latihan di giat bagai kn setahun..huhuhu,tapi aku nk ucap kn ribuan trima kasih gak kt semua tenaga pengajar yang dah bagi ilmu kt aku dan rakan...hanye ALLAH je yg mampu membalas jasa semua tenaga pengajar yg ade di giat mara tu...majlis tu semalam berlangsung dalam keadaan yg bermacam2 prasaan..sedih,happy,dan macam2 lg la...cikgu mail dh berpindah di mersing,pasal tu kami semua koz kimpalan sangat2 bersedih sbb xdapat berjumpe lg ngan die...happy sbb dpt bergambar ngan awek2 keh,keh,keh....hemm ape nk wat kn?setiap pertemuan pasti berakhir ngan perpisahan...dan lagi satu berita menarik,aku dah layak sambung belajar di IKM,tpi kt arau perlis...bapok jauhnye,sabor je la...nk wat mcm mane,dugaan...dalam sebesar giat mara tu,dan 2cawangan giat..aku dan kawan aku berdua je layak ke IKM...memang betol2 rezki aku la...dan aku mula masuk 1january 2012...sempat lg la aku kumpul duit...hehehehe..hemmm ape2 lau nk tengok pic aku mase hari gradasi..tengok di Facebook k?heheheh aku pn nk masuk keje dh nie...bye...assalamualaikum...

0 comments:

Post a Comment