CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, July 19, 2011

Hemmm berita yang sangat xmenarik...setelah brbincang ngan family,aku aku ngan keputusan dorang..aku xdapat teruskan perjuangan aku lam bidang aku ceburi nie ngan lebih jauh...atas sebab masaalah keluarga dan keewangan..xpe la,aku pn malas nk beban kn otak orang tua aku 2...biar la,ape pn nk jadi ngan mase depan aku,aku mampu berserah kt tuhan jew la...wat mase skarang aku trpakse kerja dulu untuk cri duit poket..aku dh terima borang lapor diri ke IKM 2..tpi nk cri duit rm450 lam masa 5hari mane sempat..tah la..dh pening aku pikir nasib idop aku nie...seharian aku trmenung dan fikir mcm mane cara aku nk dapat kn duit lam masa yg singkat..bile pikir2 balik..xkn dpt..redho jew la..ape nk jdi,jadi la..harap2 sentiasa nasib brpihak pada aku..amin..nk tdo r..bye

0 comments:

Post a Comment